Просте і доступне викладення інформації про роботу з табличним редактором. Стане в пригоді насамперед тим, хто тільки розпочинає працювати з Microsoft Office Excel. Розділи посібника будуть постійно обновлюватись і поповнюватись на основі Ваших побажання і тем піднятих на нашому форумі.
Цей розділ призначений для того, щоб спростити Ваше життя і зменшити час, який Ви затрачаєте на щоденне вбивання даних і перенесення їх з однієї таблиці в іншу...а також багато всього іншого, що дозволить Вам автоматизувати Вашу роботу в Ексель.
©Авторство, розробка і дизайн:
Зміна стандартної папки для збереження файлів Excel
Для того, щоб змінити стандартну папку для збереження файлів Excel, заходимо в головне меню програми натиснувши ярличок Office, що знаходить в крайньому лівому куті програми.
Далі вибираємо Параметры Excel, заходимо на вкладку Сохранение і прописуємо шлях, куди мають зберігатись Ваші файли Excel за замовчуванням. В даному випадку - це папка "Мои документы".
Крім вищезазначеного параметру, на даній вкладці ми можемо змінити папку з даними для автоматичного відновлення файлів, встановити термін автозбереження, вибрати в якому форматі буде зберігатись наша книга за замовчуванням і т.д.